VERZENDEN
Verzendkosten
De verzendkosten bij Shop4Hockey bedragen €6,95 binnen België én Nederland.
Bestel je voor minstens €50 dan wordt je pakket gratis verzonden.
Levertermijn
Wij streven ernaar om pakjes zonder bedrukking binnen de 5 tot 7 werkdagen te leveren.
Pakketjes met bedrukking ontvangt u binnen de 7 tot 12 werkdagen. Als er intern bij
B-POST iets misloopt, of vertraging oploopt hebben wij daar helaas geen controle over.
We proberen wel je pakket zo zorgvuldig mogelijk te volgen, moest er iets misgaan dat we je
wel op de hoogte kunnen brengen. Door de drukte van juni t.e.m. setember kunnen de levertermijnen
enkele dagen uitlopen . Onze excuses voor het eventuele ongemak hierdoor.
Adresgegevens
Natuurlijk willen we dat jouw pakket tijdig en netjes bij je afgeleverd wordt. Daarom hebben
we uiteraard ook de correcte adres gegevens nodig. Lees je adres ook zeker nog een keer
extra na, en voorkom bijkomende kosten en een laattijdige levering van je pakket.
Correcte adresgegevens bestaan uit;
We kunnen onmogelijk alle adressen controleren. B-POST geeft ons een indicatie van
een bestaand adres, en als ze we zelf een duidelijke fout zien zullen we dit nog rechtzetten.
Een extra controle kan geen kwaad, je bent dus zelf verantwoordelijk.
Pakket niet afgeleverd?
Komt het toch voor, dat jouw pakket verzonden wordt met een verkeerd adres of niet afgehaald dan zal
het pakket retour komen naar ons. Dit zal worden aangegeven met "Terug naar afzender".
Vanaf 1 januari 2020 zal B-POST hiervoor een toeslag aanrekenen die we genoodzaakt
moeten doorrekenen. De toeslag bedraagd €2,75 per pakket en is geldig als een pakket
retour komt met onderstaande redenen:
We kunnen uiteraard het pakket terug opnieuw opsturen. Hiervoor zullen we de toeslag
van B-POST aanrekenen inclusief opnieuw de verzendkosten (€6,95). (Ook al is het pakket
de eerste keer gratis verzonden).
Pakket beschadigd of verloren?
Uitzonderlijk, maar het kan voorkomen dat een pakket verloren gaat, of beschadigd raakt.
Wanneer een pakket verloren gaat bij B-POST zullen we een klacht indienen, en zo snel
mogelijk je bestelling opnieuw verzenden. Dit kan natuurlijk wel enkele dagen in beslag nemen.
Het kan natuurlijk ook voorkomen dat er een pakket beschadigd is. Wanneer dit voorkomt zullen
we een schadeclaim indienen bij B-POST. Hier hebben we wel enkele gegevens voor nodig, die
alleen jij als ontvanger ons kan bezorgen. Deze gegevens hebben we (via mail) nodig;
Houd er rekening mee dat we zonder deze bewijzen geen schadeclaim kunnen indienen bij B-POST.
Track & Trace
Via B-POST kan je je pakket altijd volgen, door de unieke barcode die B-POST ze geeft.
Dat kan via deze link: http://track.bpost.be
Zodra we je pakket verzonden hebben, zal je je unieke track-code ontvangen via mail.
Let op: het kan even duren voor de trackinginformatie beschikbaar is. Pas op het moment dat de
product(en) in het sorteercentrum zijn aangekomen, zal de Track & Trace link van status veranderen en
kun je de bestelling volgen.
Heb je nog vragen of opmerkingen? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te
nemen en we helpen je graag verder!
RETOUR
Niet tevreden over uw aankoop? Voor een retour mag je een mailtje sturen naar: info@hockey.be.
De goederen mag u retourneren naar Shop4Hockey - Kemelbeekstraat 6 2460 Tielen.
De retourkosten zijn voor de koper. Gelieve zeker de pakbon in de doos te laten.
De terugbetaling vindt plaats binnen de 7 werkdagen, nadat wij de kledij terug ontvangen hebben.
Kledij kan binnen de 14 werkdagen na ontvangst worden geretourneerd.
De goederen dienen in de oorspronkelijke verpakking, ongedragen en zonder schade te worden geretourneerd.
Goederen met bedrukking kunnen niet geretourneerd worden.